Veelgestelde vragen

 

- Ik heb een fout gemaakt bij de iDeal betaling, wat moet ik doen?

Indien u een fout maakt tijdens de iDeal betaling wordt de iDeal sessie beeindigd. De betaling is hierdoor niet voltooid en wij kunnen uw bestelling niet verzenden. U kunt in dit geval ofwel opnieuw bestellen en het nogmaals proberen of u kunt het bedrag rechtstreeks overmaken. Heeft u verdere vragen over iDeal, neem dan contact met ons op.''

- Zijn alle prijzen inclusief BTW ?

Alle prijzen weergegeven op de website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

- Wat moet ik doen als ik vergeten ben mijn actiecode in te vullen ?

Het is bij ons niet mogelijk om kortingen achteraf te verrekenen.

- Wat is de gemiddelde levertijd?

Alle producten die op onze website leveren we direct uit voorraad. De levertijd bedraagt voor Nederland, indien voor 16:00 uur besteld, één werkdag. Leveringen naar Belgie kunnen 1 a 2 werkdagen langer duren. Heeft u vragen over voorradigheid, neem dan contact met ons op.''

- Kunnen jullie ook andere Eastpak tassen leveren dan die op de website vermeld staan?

Wij hebben een zeer volledig eastpak assortiment. Alle op de website vernoemde eastpak artikelen zijn op voorraad. Mocht u een tas of kleur willen die niet op de website staat, is het mogelijk om deze te bestellen, uitgezonderd verlopen edities van seizoenskleuren en prints. De levertijd van een niet voorradige tas bedraagt enkele dagen. U kunt ons een bericht sturen voor meer informatie.''

-Ik kan niet inloggen met mijn gegevens, wat nu?

Controleer als u niet kunt inloggen of de ingevulde gegevens correct zijn en zonder spelfouten, kijk ook of de Caps Lock toets aanstaat. Indien u bij een tweede bestelling opnieuw een account heeft aangemaakt met hetzelfde e-mail adres is het mogelijk dat u niet kunt inloggen omdat de eerste account nog is geactiveert. Probeer in te loggen met de gegevens van uw eerste account of wijzig uw e-mail adres.''

- Ik wil graag op de hoogte blijven van alle vernieuwingen en acties in het assortiment.

U kunt zich gratis en vrijblijvend aanmelden voor onze nieuwsbrief. Wij houden u dan op de hoogte van alle nieuwe producten, aanbiedingen en acties. U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief door bij het aanmaken van een account de nieuwsbrief aan te vinken of door op de homepage uw e-mailadres en naam in te vullen. U kunt zich ook altijd weer afmelden.''

- Ik krijg geen mail van Scholierenshop, wat nu?

Als u helemaal geen mail van Scholierenshop krijgt is het mogelijk dat uw e-mail adres niet klopt. Een andere mogfelijkheid is dat de spamfighter op uw computer te hoog staat ingesteld. Is dit beiden niet het geval, neem dan contact met ons op.''

-Wilt u grotere aantallen van een bepaald product bestellen?

Indien u grotere aantallen van een bepaald product wilt bestellen kunt u op onze website het speciale business 2 business formulier invullen. Wij zullen de vooradigheid controleren en u een prijsopgave doen.''

- Waarom moet ik mijn gegevens doorgeven?

Het doorgeven van uw gegevens is in ieder geval nodig om uw bestelling goed te kunnen afhandelen en te versturen. Deze gegevens zullen nooit openbaar worden gemaakt en zijn alleen aan Scholierenshop.nl toevertrouwd. Voor meer informatie over privacy kunt u kijken bij de algemene voorwaarden.''

- Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn gegevens bij een bestelling, wat nu?

Als u een fout heeft gemaakt bij het invoeren van de gegevens voor een bestelling kunt u ons tijdig een e-mail sturen met uw vraag. Indien u tijdig reageert kunnen de gegevens tijdig verandert worden en ontstaan er geen verdere problemen.''

- Kan ik bij jullie ook terecht voor garantie en/of reparatie van mijn Eastpak tas en leveren jullie misschien ook aparte onderdelen van Eastpak tassen?

Wij leveren onze Eastpak producten met volledige garantie en service. Indien de tas niet bij Scholierenshop.nl gekocht is kunt u het beste met de kapotte tas naar de winkel waar u de tas gekocht heeft. Tassen die bij ons zijn gekocht kunt u naar ons terugsturen. Wij zorgen voor het garantie/reparatieproces. U kunt ook kijken voor meer informatie over garantie en reparatie op de Eastpak website: www.eastpak.com''