Klachtenprocedure
Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben gehad met onze service, dan horen wij dat graag.
Als u een klacht heeft kunt u ons hier op de volgende manieren schriftelijk van op de hoogte brengen:
- Via het contactformulier op onze website
- Per e-mail aan contact@scholierenshop.nl
- Per briefpost naar:
Scholierenshop.nl
Industrieweg 7
5145 PD Waalwijk
Vergeet hierbij eventueel het ordernummer niet te vermelden.
Wij zullen dan binnen 1 werkdag contact met u opnemen en de klacht uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk afhandelen.
Mocht onze reactie toch niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommisie Thuiswinkel aangezien Scholierenshop.nl aangesloten is bij Thuiswinkel.org.
U kunt met een klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). In dat geval legt u de klacht voor via Europese online geschillenplatform